ead sofiejorgensen -
2012-12-17  23:22:52

kväll

Jobb imorgon 7:30, orkar egentligen inte det vill bara vara ledig och utnyttja dagarna inna jag åker och kunna lägga 110% på zmilla! Men det är ju bra att ha lite pengar när man kommer hem med.
 
Eftersom rebecca ridit zmilla alla dagar jag var i London så tänkte jag att hon skulle få joggas lite idag bara så vi tog det rätt lugnt, men imorgon kör vi på igen, hoppträning på torsdag för ted är det ända inplanerade denna veckan. Vi har också beslutat att Zmilla inte skall ha någon vintervila alls då hon vilat i tre år innan jag red igång henne haha.
 
Nu kallar sängen på mig, kommer garanterat behöva fem koppar kaffe imorgon. blöö 
 
 
Min andra hälft av mitt hjärta ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: