ead sofiejorgensen -
2012-12-25  11:49:00

Juldagen

Godmorgon,
hoppas ni alla hade en riktigt fin jul och att ni har öätit mycket god mat. Det har jag iallafall och jag tänkte att jag skulle visa lite vad jag fick i julklapp, jag hade inteönskat mig någonting så allt var en överraskning vilket det inte blir så ofta längre.
 
Eftersom detta är en hästblogg så lägger jag mest krut på hästsakerna jag fick men jag tog även kort på allt i sin helhel just for you.
 
 
  • Iphonevantar
  • Chokladtomte
  • Bok (Från blogg till business -Tyra Sjöstedt)
  • a-Jays Four hörlurar
  • Klocka
  • Praktisk reseväska
  • Rädda barnen armband (skänker pengar)
  • Childhoodarmband (skänker pengar)
  • Travel-sheet, ett lakan att ha med på resan
  • Nallebööön
  • Derby hästgodis
  • Yankee candle doftljus
  • Gossefilt
  • John Whitaker lindor
  • Stallmössa
  • Ett praktiskt vitt linne till resan
  • Transportskydd (ej med på bilden) - skall troligtvis lämnas tillbaka.
 
Tyras bok
 
Graman från Capriole
 
Mössa + hästgodis (julklapp från stallet)
 
 
John Whitaker Lindor
 
 
 Vad fick ni i julklapp?
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: