ead sofiejorgensen -
2012-12-11  22:52:41

Fullsmockad dag

 
Efter en dag bestående av jobb, stallet och futsal-landskamp ligger jag nu med en smygfjärtande hund i sängen, hundpruttar luktar inte rosor direkt... 
 
Zmilla gick jätte bra idag, trimmade på lite låga sockerbitar och hon gick prima ballerina, imorgon får hon nya dojjor och broddar på fossingarna. Det har nämligen inte gått att brodda med hennes gamla broddhål då de var några veckor gamla helt enkelt.
 
Imorgon sticker jag och min andra hälft till London för en mysig weekend tillsammans, det slog mig också att det bara är 18 dagar kvar tills jag åker till Asien i över en månad då kommer denna bloggen förvandlas till reseblogg undertiden, kommer dock inte bli någon fantastisk uppdatering då jag helst villnjuta så mycket som möjligt. Nu skall jag sova, natti ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: