ead sofiejorgensen -
2012-12-28  00:30:33

Årsresumé del 3

Maj

  • Den första maj bar det iväg på min och Azcalons första tävling ihop, det blev två rundor på 80cm eftersom det var så längesedanhan tävlade, vi var nolla i båda och jag var jättenöjd med honom lilla prinsen. ♥

 
 
 
 
 
  • Under en fotbollsträning förstörde jag nästan mitt knä då min knäskål hoppade ur le så jag kunde inte rida på ca 1 vecka men sen kravlade jag mig upp och trotsade mitt knä ändå.
 
  • Azcalon musklade på´sig mer och mer och började bli riktigt fin i kroppen, myket tack vara derby foders müsli. 
 
 
  • Sen var det dags för vår första riktiga tävling, även här trog vi detlugnt med höjderna och körde 85 + 95. 0 fel i första och 4 i andra!hade en vidrig gammal kavaj på mig, fyfan
 
  • Vi kom även ut på en till tävling men valde att bara hoppa en klass alltsp 95cm och vi nollade och kom tvåa, kommer ihåg att han var galen på framhoppningen och sen gick in på banan och blev nästintill normal haha.
 
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: