ead sofiejorgensen -
2012-12-26  23:28:57

Årsresumé del 2

 
Mars
 

  • Azcalon byggde mer och mer muskler och vi kom igång mer och mer, det hände väll inte någonting direkt speciellt under denna månaden, jag gjorde en film om hur en dag i stallet kunde se ut som fick 600 visningar.
 
 
  • Jag hade inga ridstövlar vid denna tiden kom jag på eftersom alla var trasiga i dragkedjan så jag fick rida utan vilket ledde till att när azcalon bockade ibland så flög jag av för att jag inte hade något fäste haha.
 
April

  • Azcalon hoppade för första gången på ett år dock utan mig på ryggen så att han själv skulle få hitta tillbaka utan ryttare.
 
 
 
 
  • Hoppade även för första gången tillsammans väldigt lågt eftersom han skulle komma igång och inte forseras fram.
 
 
to be continued..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: